Suodata
Paikka
Näytä kaikki suodattimet
Näin suodatamme hakutuloksia
Haluatko tietää, miten suodatamme hakutuloksia? Lue täältä lisää siitä, miten koulutukset listautuvat hakutuloksissa.
Näyttää 1-16 koulutusta 16 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
Näyttää 1-16 koulutusta 16 tuloksesta
Mainokset

Suositut sijainnit

Opiskelijoiden kokemuksia alalla Metalli- ja jalometalliala

Från utbildning till arbete - Axxellista ammattiin

Att studera vid Axxell är spännande och varierande. Tyngdpunkten ligger på det praktiska arbetet och du kommer i ett tidigt skede i kontakt med arbetslivet.

I Åbo har sjöfartsutbildning erbjudits sedan 1813 och är därmed Finlands äldsta yrkesskola. Idag utbildar vi vaktstyrmän och vaktmaskinmästare vid Axxell. Förutom de långa linjerna ordnar Axxell även veckoslutskurser till skeppare i inrikestrafik, maskinskötare och förare, samt en stor mängd fortbildningskurser för såväl yrkessjöfarare, fritidsbåtförare och andra intress