Ammatillinen koulutus

suomi
490 EUR + alv 24% 416,50 EUR + alv 24%
Seuraava aloitus
1 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Pituus
1 kk
Opiskelukieli
suomi
490 EUR + alv 24% 416,50 EUR + alv 24%
Seuraava aloitus
1 lokakuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Tekoäly sisällöntuotannossa

Rastor-instituutti
Ota tekoäly arjen työkaluksi viestinnän sisältöjen suunnittelussa. Tällä käytännöllisellä kurssilla et hypetä yläpilvissä vaan otat tekoälyn osaksi viestijän tai markkinoijan työkalupakkiasi.
Saat inspiraatiota ja uutta virtaa luovaan työhön. Kuulet ammattilaiselta viimeisimmät vinkit ja opit työtapoja sisältöjen ideointiin, suunnitteluun ja toteutukseen. Perehdyt mm. ChatGPT:n tehokkaaseen käyttöön ja tutustut myös muihin tekoälytyökaluihin.

Hakeminen

Tekoäly sisällöntuotannossa -kurssi on käytännöllinen perustason kurssi tekoälyn hyödyntämisestä. Kurssilla edetään rauhalliseen tahtiin ja käsitellään esimerkkien avulla eri työkalujen mahdollisuuksia. Saat runsaasti konkreettisia neuvoja ja ideoita mm. ChatGPT:n ja Bing:n tehokkaasta käytöstä sisältöjen ideoinnissa, suunnittelussa ja toteutuksessa.

Kurssi sopii sekä aloittelijalle että jo jonkin verran tekoälytyökaluja käyttäneelle. Aloittelijana pääset kokeilemaan uutta, kokeneempana käyttäjänä syvennät osaamistasi ajankohtaisilla vinkeillä ja parhailla käytännöillä. Kurssin opeilla tehostat sisällöntuotannon prosesseja ja monipuolistat sisältöjen ideointia ja asiakaslähtöisyyttä.

Koulutus sopii sisällöntuottajille ja viestinnän asiantuntijoille, sekä muille, jotka tekevät sisällöntuotantoa osana työtään. Koulutus sopii myös yrittäjille, jotka haluavat tehostaa markkinointiviestintäänsä edullisilla työkaluilla.  Koulutus ei edellytä työpaikkaa eikä ennakko-osaamista tekoälystä.

Ota tekoälytyökaluja rohkeasti käyttöön ja avaa ovet uudenlaisen inspiraation lähteille! Samalla kehität omaa luovuuttasi asiakkaan ja organisaatiosi hyödyksi.

Kustannukset

Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tekoäly sisällöntuotannossa? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.