paikassa Kauhajoki
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Vuoksi – Omalle matkalle

Toisille on selvillä suunta, toisille määränpää. Suupohjan koulutuskuntayhtymä Vuoksin tehtävänä on toimia oppaana kasvun reiteillä ja tuoda tietoa sekä taitoa tämän hetken ja huomisen työelämän tarpeisiin.

Vuoksin toimipaikat sijaitsevat Etelä-Pohjanmaalla, Kauhajoella. Oppilaitos tarjoaa ammatillista perus- ja täydennyskoulutusta nuorille ja aikuisille. Vuoksi tarjoaa koulutuspalveluiden lisäksi työllisyyspalveluita, joihin kuuluu mm. laaja työpajatoiminta sekä yritysten rekrytointipalvelut. Vuoksi tekee yhteistyötä alueen yritysten kanssa ja haluaa olla Suupohjan elinkeinoelämän vahva kehittäjä kouluttamalla osaavaa työvoimaa yritysten tarpeisiin.

Vuoksissa yhdistyvät asiantuntijuus, intohimo, unelmat ja yhdenvertaisuus. Vuoksissa ponnistetaan kohti korkeuksia jokaisen omista lähtökohdista. Ota rohkeasti yhteyttä!

Haluatko lisätietoa Vuoksin koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Vuoksin koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Vuoksille yhteydenottopyyntöja ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Videoesittely

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Vuoksi? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Vuoksi sosiaalisessa mediassa

Oppitie 4