paikassa Parkano
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Sasky Ammatti-instituutti Iisakki, Parkanon toimipiste

Ammatti-instituutti Iisakki on osa Sasky koulutuskuntayhtymää ja se toimii kolmessa eri toimipisteessä; Hämeenkyrössä, Parkanossa ja Osaralla.

Saskyn Ammatti-instituutti Iisakissa Parkanossa on kone- ja tuotantotekniikan sekä sosiaali- ja terveysalan koulutusta.

Kone- ja tuotantotekniikan opiskelijat voivat suorittaa kolmen vuoden opinnoistaan noin puolet erilaisissa metallialan yrityksissä käytännön työtehtävissä eli koulutus toteutetaan tiiviissä yhteistyössä alan työelämän kanssa.

Sosiaali- ja terveysalan perustutkintokoulutus eli lähihoitajien koulutus järjestetään Parkanon terveyskeskuksessa. Koulutus toteutetaan tiiviissä yhteistyössä Parkanon kaupungin ja 3-tien terveyden kanssa. Osaamisalana on ikääntyvien hoito ja kuntoutuminen.

Haluatko lisätietoa Parkanon toimipisteen koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Parkanon toimipisteen koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Parkanon toimipisteelle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Kone- ja tuotantotekniikan perustutkinto | koneistaja Parkano
Kone- ja tuotantotekniikan perustutkinto | levyseppähitsaaja Parkano
Sosiaali- ja terveysalan perustutkinto | lähihoitaja Parkano
  • = Mukana 2. asteen yhteishaussa

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Sasky Ammatti-instituutti Iisakki - Parkano? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Sepänkatu 4
39700 Parkano