Ammattitutkinnot

Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Taloushallinto – liiketoiminnan ammattitutkinto

Rastor-instituutti
Pätevöidy taloushallinnon ammattilaiseksi! Taloushallinnon alalle suunnattu liiketoiminnan ammattitutkinto antaa varmuutta hoitaa taloushallinnon ydintehtävät itsenäisesti. Tutkinto sopii sinulle, joka toimit taloushallinnon tehtävissä tai olet siirtymässä niihin.

Hakeminen

Koulutuksen myötä syvennät ymmärrystäsi taloushallinnon roolista osana omaa organisaatiotasi ja sen liiketoimintaa. Koulutuksen jälkeen osaat tulkita talouden keskeistä lainsäädäntöä ja toimia sen mukaisesti.

Ammatillisessa tutkinnossa osaaminen näytetään käytännön työtehtävissä, joten sinulla täytyy olla alan työpaikka. Tutkinnon sisältö räätälöidään sinulle sen perusteella, mitä jo osaat ja mitkä ovat tavoitteesi. Opintojen sisältöjä suunniteltaessa voit huomioida myös työnantajasi tavoitteet. Saat henkilökohtaista ohjausta tutkinnon suorittamiseen ja opiskeluun Rastor-instituutin ohjaajalta.

Liiketoiminnan ammattitutkinnon taloushallinnon osaamisala sopii sinulle, jos työtehtäväsi liittyvät esim. kirjanpidon hoitamiseen, tilinpäätöksen laatimiseen, palkanlaskentaan, reskontrien hoitamiseen tai sisäiseen laskentaan. Tutkinto on aiemmalta nimeltään taloushallinnon ammattitutkinto.

Jos olet kiinnostunut taloushallinnon koulutuksesta, mutta sinulla ei ole alan työpaikkaa, suosittelemme Kirjanpitäjän tutkintoa tai Palkanlaskijan tutkintoa.

Kustannukset

Osallistumismaksu sisältää tutkinnon  suorittamisen ja kaikki tutkinnon kurssit, joille opiskelija osallistuu, sekä oppimateriaalit ja kirjat.

Tämä koulutus on Opetus- ja kulttuuriministeriön osittain rahoittamaa ammatillista lisäkoulutusta. Opiskelija maksaa vain koulutuksen omarahoitusosuuden (eli osallistumismaksun).

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä, ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Ammatti- ja erikoisammattitutkinnoissa osoitamme ja lähetämme Opetushallituksen ohjeen mukaan koulutuksen laskun opiskelijalle. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.

Rastor-instituutin ammatilliset tutkinnot ovat arvonlisäverottomia.

Koulutus on mahdollista opiskella oppisopimuskoulutuksena. Oppisopimuskoulutuksen hinta määräytyy oppisopimustoimistossa (0–450 €). Kysy meiltä lisää, tai ole yhteydessä oman alueesi oppisopimustoimistoon.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Taloushallinto – liiketoiminnan ammattitutkinto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.