Ammattitutkinnot

Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto

Rastor-instituutti, Verkossa (+1 sijaintia)
Pituus
12–14 kk
Opiskelukieli
suomi
1 590 EUR
Seuraava aloitus
17 toukokuuta, 2024 (+3 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus, Lähiopetus
Pituus
12–14 kk
Opiskelukieli
suomi
1 590 EUR
Seuraava aloitus
17 toukokuuta, 2024 (+3 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus, Lähiopetus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto

Rastor-instituutti
Ole valmis astumaan kohti vahvempaa johtajuutta! Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto (ent. JET) valmistaa sinut entistä tavoitteellisemmaksi johtajaksi. Tutkinnossa osoitat osaamisesi omissa työtehtävissäsi, joten sinun tulee toimia johto- tai esihenkilötehtävissä.

Hakeminen

Koulutus tarjoaa yksilöllisen polun johtajuuteen. Sen avulla kasvat varmaksi ja vahvaksi johtajaksi, joka pystyy tunnistamaan oman roolinsa, vahvuutensa ja kehittämiskohteensa. Samalla kehität organisaatiosi johtamista ja työyhteisösi käytäntöjä.

Tämä johtamiskoulutus sopii erinomaisesti johtajille, esihenkilöille ja asiantuntijoille, joilla on jo käytännön kokemusta vastuualueensa johtamisesta. Mikäli olet vielä esihenkilöurasi alkutaipaleella, sinulle voisi sopia paremmin Lähiesimiestyön ammattitutkinto.

Vi erbjuder den här examen även på svenska.

Kustannukset

Tämä koulutus on Opetus- ja kulttuuriministeriön osittain rahoittamaa ammatillista lisäkoulutusta. Opiskelija maksaa vain koulutuksen opiskelijamaksun. Opiskelijamaksu sisältää tutkinnon suorittamisen ja kaikki tutkinnon kurssit, joille opiskelija osallistuu, sekä oppimateriaalit ja kirjat.

Opiskelijamaksu laskutetaan yhdessä erässä, ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Ammatti- ja erikoisammattitutkinnoissa osoitamme ja lähetämme Opetushallituksen ohjeen mukaan koulutuksen laskun opiskelijalle. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 %  koulutuksen hinnasta.

Rastor-instituutin ammatilliset tutkinnot ovat arvonlisäverottomia.

Koulutus on mahdollista opiskella oppisopimuskoulutuksena. Oppisopimuskoulutuksen hinta määräytyy oppisopimustoimistossa (0-450 €). Kysy meiltä lisää, tai ole yhteydessä oman alueesi oppisopimustoimistoon.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Johtamisen ja yritysjohtamisen erikoisammattitutkinto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.