PSK-Aikuisopisto

paikassa Oulu (+ 1 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

PSK-Aikuisopisto

Kaksi naista ja mies katsovat läppärin näyttöä

PSK-Aikuisopisto

PSK-Aikuisopisto on Pohjois-Suomen Koulutuskeskussäätiön ylläpitämä yksityinen ammatillisen koulutuksen järjestäjä Oulussa. Opiskelijoinamme ovat pääsääntöisesti aikuiset opiskelijat ammatillisessa koulutuksessa.

Koulutusaloinamme ovat myynti ja markkinointi, taloushallinto, johtaminen ja kehittäminen, yrittäjyys, sosiaali- ja terveysala sekä luonto- ja ympäristöala. Toimitilamme ovat Oulussa keskustan tuntumassa, idyllisellä kasarmialueella.

Arvomme ovat yhteisöllisyys, inhimillisyys, jatkuva oppiminen, joustavuus ja kestävyys.

Haluatko lisätietoa PSK-Aikuisopiston koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Voit olla myös yhteudessä oppilaitokseen täyttämällä yhteydenottolomakkeen.

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta PSK-Aikuisopisto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Veteraanikatu 2
90130 Oulu