Mitkä ammattitutkinnot voi suorittaa pelkästään englannin kielellä?

04 heinä 2019
KYSYMYS
Hei!
Mitkä ammattitutkinnot voi suorittaa pelkästään englannin kielellä? Missä ammattikouluissa englanninkieliset tutkinnot ovat mahdollisia?

Vastaus

04 heinä 2019

Hei ja kiitos kysymyksestä!

Ammattikoulut ympäri maan tarjoavat erilaisia tutkintokoulutuksia englanniksi, tässä muutama esimerkki:

Oulun seudun ammattiopiston koulutustarjonnasta löytyy liiketoiminnan perustutkinto englanniksi

Kone- ja tuotantotekniikan perustutkinnon (Vocational Upper Secondary Qualification in Mechanical Engineering and Production Technology, Mechanical Fitter) voi suorittaa Vaasan Vamiassa, samaten Vamian valikoimaan kuuluu englanninkielinen kokin koulutus.

Tampereen seudun ammattiopisto tarjoaa myöskin liiketoiminnan koulutusta.

Pääkaupunkiseudulla Business College Helsinki tarjoaa liiketoiminnan perustutkintoa englanniksi. Omnia Espoossa tarjoaa englanniksi muun muassa:

• Liiketoiminnan perustutkintoa (Vocational qualification in Business Management)
  • Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan perustutkintoa (Vocational qualification in Cleaning and Property Services, Site facilities operative)
  • Ravintola- ja catering-alan perustutkintoa (Vocational qualification in Restaurant and Catering Services, Restaurant Cook)

Toivottavasti näillä pääsee alkuun sopivan koulutuksen etsinnässä. Paljon menestystä tuleviin opintoihin!

Ystävällisin terveisin,

Marija, Studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.

NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua