Aikuislukioon?

13 tammi 2014
KYSYMYS
Voisinko päästä tänne aikuislukioon. Työskentelen vanhainkodissa. Puhun kahta eri kieltä: suomea ja englantia. Minulla ei ole koulutusta, mutta haluaisin opiskelupaikan jostain Espoosta. Haluisin opiskelupaikan välittömästi. Jos löydätte opiskelupaikan niin voisitte vaikka lähettää sähköpostia tai puhelimitse.

Vastaus

15 tammi 2014

Hei,

Eiran aikuislukio Helsingissä voisi olla sinulle hyvä vaihtoehto. Eiran aikuislukio on yksi Suomen suurimmista lukio-opetusta tarjoavista kouluista. Eiran aikuislukiossa opiskelija voi suorittaa peruskoulun ja lukion oppimäärän sekä ylioppilastutkinnon. Koko lukion voi opiskella myös verkossa.

Eiran aikuislukiossa voi opiskella joko päivällä tai illalla. Päivällä on laaja kurssivalikoima ja suuremmat ryhmät. Aamu-unisilla on mahdollisuus osallistua iltapäiväkursseille. Iltaopiskelijat saavat yksilöllistä ohjausta pienemmissä ryhmissä, kurssikierto on selkeä ja tarjolla on peruskurssien ja syventävien kurssien lisäksi harvinaisempiakin aineita.

Opiskelijaksi voi ilmoittautua ympäri vuoden. Uudeksi lukio-opiskelijaksi kirjaudutaan koulun toimistossa. Kirjautuessa tulee olla mukana:

• kuvallinen henkilötodistus
  • käteistä materiaali- tai aineopiskelumaksua varten tai kuitti maksusta
  • aiemmat koulutodistukset

Tutkinto-opiskelu on maksutonta (10 euron materiaalimaksu).

Voit ottaa yhteyttä Eiran aikuislukioon tämän lomakkeen kautta.

Onnea opintoihisi!

Terveisin,
Studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.

NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua