Tuomme oppilaitokset ja opiskelijat yhteen

Sopivan koulutuksen löytäminen ei aina ole helppoa, ja siksi haluamme kantaa kortemme kekoon. Tavoitteenamme on, että jokainen voisi löytää itselleen sopivan alan ja koulutuksen.

studentum.fi:ssä voit vertailla eri koulutusvaihtoehtoja koulutusalan, koulutustyypin tai paikkakunnan mukaan. Sivustoltamme löydät yhteistyöoppilaitostemme koulutustarjonnan sekä mm. kaikki korkeakoulujen alemmat ja ylemmät tutkinnot – yhteensä yli 4500 koulutusta! Tuomme koulutusvaihtoehtoja tarjoavat oppilaitokset lähelle tulevaa opiskelijaa, sillä voit halutessasi lähettää yhteydenottopyyntöjä kiinnostaville oppilaitoksille.

Mitä löydät sivustoltamme?

Oppilaitos- ja koulutusesittelyjen lisäksi löydät studentum.fi:stä kattavasti tietoa opiskeluun ja koulutusmaailmaan liittyvistä aiheista, kuten opintoihin hakeutumisesta, valintakokeista, opintojen rahoituksesta, opiskelupaikkakunnista ja opiskelusta ulkomailla. Suosittuja sisältöjä ovat myös opiskelijoiden antamat koulutusarvioinnit, opiskelijahaastattelut, videoesittelyt ja ammatinvalintatesti.

studentum.fi on osa Keystone Education Groupia

Keystone Education Group on markkinajohtaja koulutusmarkkinoinnissa ja ylläpitää maailman suurimpia koulutushakupalveluja. Yhdessä 5 500 koulutusjärjestäjän kanssa 190 maassa Keystone auttaa vuosittain 120 miljoonaa opiskelijaa löytämään itselleen sopivan koulutuksen. Suomessa olemme toimineet vuodesta 2009 lähtien.

Välitämme yksityisyydestäsi

Täältä voit lukea yleiset käyttöehtommetietosuojakäytäntömme sekä tietoa käyttämistämme evästeistä.

Mainokset