Ammattitutkinnot

Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

HR-asiantuntija

Rastor-instituutti
​Kaipaatko HR-roolisi tueksi syvällistä osaamista tietystä henkilöstöhallinnon osa-alueesta? HR-asiantuntijan koulutuksessa valitset juuri sinua kiinnostavan opintokokonaisuuden.

Hakeminen

HR-asiantuntijaohjelmassa pääset syventymään niihin HR:n osa-alueisiin, jotka ovat keskeisimpiä ja tärkeimpiä sinulle ja organisaatiollesi. HR-asiantuntijaohjelma koostuu neljästä HR-teemaisesta kurssista.

Lisäksi HR-asiantuntijaohjelmaan sisältyy henkilökohtainen sparrauskeskustelu, jossa syvennät oppimaasi ja selkiytät, kuinka viet opiskelemasi asiat käytäntöön ja konkreettiseksi toiminnaksi.

Kustannukset

Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta HR-asiantuntija? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.