Arvosanojen korottaminen ammattikoulussa

14 elo 2023
KYSYMYS
Moi!! Voiks lukuaineiden arvosanoi/arvosanoi yleisesti korottaa, ammattikoulussa? Oon menossa ekalle vuodelle sote-alalle amikseen. Haluisin alottaa kaksoistutkinnon (en hakenut kaksoistutkintoon tänä vuonna, arvosanat eivät riittäisi) , nii onks se maholllista alottaa kaksoistutkinto tokalla amisvuodella esim?

Vastaus

14 elo 2023

Hei ja kiitos viestistäsi!

En ole aivan varma, tarkoitatko perusopetuksen arvosanojen vai ammatillisen perustutkinnon arvosanojen korottamista.

Jos haluat korottaa perusopetuksen arvosanojasi, sen voi tehdä osana TUVA-opintoja.

Jos taas haluat korottaa arvosanojasi ammatillisessa oppilaitoksessa, sinun tulee sopia siitä oman oppilaitoksesi kanssa.

Kannattaa joka tapauksessa ottaa yhteyttä siihen oppilaitokseen, jossa aloitat sote-alan opinnot ja juttelemaan mahdollisista kaksoistutkinto-opinnoista. Näin saat varmasti apua ja ohjeistusta juuri sinun tilanteeseesi. :)

Tsemppiä opintoihin!

Aurinkoisin terveisin

Emma, studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.

NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua