Opiskelua englanniksi

01 helmi 2022
KYSYMYS
Hei!
Voiko missään opiskella englannin kielellä IT-tukihenkilön tutkinnon oppisopimuksella? Mieheni suomen kieli ei riitä vielä toimivalle kommunikaation tasolle suomen kielisiä opintoja ajatellen, mutta työnantaja tarjoaa mahdollisuutta saada oppisopimus ja pätevöityä IT tukihenkilön työhön (jota hän tekee vakituisesti).

Vastaus

01 helmi 2022

Hei,

Kiitos tiedosta. Mahdollisuuksia kannattaa kysellä oman alueen ammatillista koulutusta järjestäviltä tahoilta. Voi olla, että tutkinnon suorittaminen onnistuu, vaikka opintoja ei suoraan olisi englanniksi. Opiskelupaikkoja voi etsiä vaikkapa osoitteesta studyinfo.fi.

Alan korkeakoulututkintoja on saatavilla englanniksi mm. Metropolia-ammattikorkeakoulussa.

Ystävällisin terveisin,

studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.

NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua