Oppilaitoksen vaihto

03 kesä 2020
KYSYMYS
Hei, aloitin ammattikoulussa opinnot elokuussa Tampereella, mutta sitten muutin muualle opiskelemaan. Nyt täällä puoli vuotta asuneena haluaisin takaisin Tampereelle. Onko mahdollista koulua vaihtaa takaisin tai onko se edes järkevää? Vai odotanko suoraan ensi kevääseen, jolloin valmistun.

Vastaus

03 kesä 2020

Hei ja kiitos kysymyksestäsi!

Mikäli haluaisit vaihtaa oppilaitosta, suosittelen sinua olemaan yhteydessä siihen oppilaitokseen, jossa opiskelit Tampereella sekä kysyä asiasta myös tämän hetkisestä opiskelupaikastasi. Saisit näin tiedon, olisiko vaihto toiseen oppilaitokseen edes mahdollista.

Studentum.fi on koulutusportaali, johon keräämme eri oppilaitosten koulutuksia yhteen paikkaan. Tämä vuoksi emme tarkemmin osaa sanoa oppilaitosten välisistä vaihto- tai siirtomahdollisuuksista.

Onnea opiskeluihin! :)

Ystävällisin terveisin,

studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.

NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua