Jatkuva haku

31 tammi 2019
KYSYMYS
Moi!
Olen miettinyt hakevani ammattikorkeakoulun jälkeen opiskelemaan parturi-kampaajaksi. Miten haen tuossa jatkuvassa haussa opiskelupaikkaa?

Vastaus

31 tammi 2019

Hei!

Kiitos kysymyksestäsi. Jatkuva haun kautta voi tosiaan hakea ammatilliseen koulutukseen joustavasti ympäri vuoden. Yleensä haku tapahtuu sähköisen hakulomakkeen kautta, joka löytyy Opintopolusta tai oppilaitosten omilta verkkosivuilta. Tarkempaa tietoa hakuajoista sekä hakuohjeet ja -lomakkeet löytyvät oppilaitosten omilta verkkosivuilta tai Opintopolusta.

Oppilaitokset päättävät tarkemmista hakuajoista, hakumenettelyistä ja valintaperusteista, eli hakukäytännöt voivat vaihdella kouluttajasta riippuen. Suosittelen, että tutustut huolella oppilaitosten omiin verkkosivuihin joista olet kiinnostunut. Voit myös kysyä heidän opintopalvelustaan lisää, mikäli jokin heidän hakumenettelyissä jää sinua mietityttämään.

Toivottavasti tästä on apua, ja onnea opintoihisi!

Ystävällisin terveisin,

Aurea, Studentum.fi

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.

NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua