Media-assistentin koulutus

21 marras 2012
KYSYMYS
Olen aloittanut Piippolassa Media-assistentin koulutuksen. Olen Lahdesta ja siksi kysynkin että onko minun jossain vaiheessa mahdollista hakea siirtoa sinne Heinolaan?

Vastaus

03 joulu 2012

Opiskelupaikan siirtoa oppilaitoksesta toiseen kannattaa aina tiedustella suoraan kyseiseltä oppilaitokselta. Siten saat juuri sinua koskevaa informaatiota esimerkiksi siitä, mitä opintoja saisit hyväksiluettua aikaisemmista opinnoistasi. Et maininnut kysymyksessäsi, missä oppilaitoksessa opiskelet, ja siten suosittelisin sinua ehdottomasti olemaan yhteydessä suoraan itse oppilaitokseen, jonne haluaisit siirtyä opiskelemaan. Huomaathan, että halutessasi voit ottaa oppilaitoksiin yhteyttä suoraan sivujemme kautta. Jokaisen oppilaitoksen ja koulutuksen esittelystä löydät yhteydenottopyyntölomakkeen sivun alusta, oikeasta palstasta, sekä sivun lopusta. Lomakkeen täytettyäsi oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä haluamallasi tavalla.

Ota siis rohkeasti yhteyttä suoraan oppilaitokseen! Olen aivan varma, että he auttavat sinua mielellään opiskeluun liittyvissä kysymyksissä!

Tilaa uutiskirje
Tilaa uutiskirjeemme ja pysy kärryillä! Saat mm. tietoa hakuajoista ja vinkkejä opiskelupaikan valintaan.

NÄIN SIVUSTOMME TOIMII

Etsi sinua