Näyttää 1-20 koulutusta 91 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
  • = Mukana 2. asteen yhteishaussa
Näyttää 1-20 koulutusta 91 tuloksesta

Kuljetusala ammattikouluissa -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Kuljetusalalla työelämässä

Kuljetus- ja liikkumismuotoja ovat vesi-, maantie-, raide- ja ilmaliikenne. Tärkein edellämainituista Suomessa on kuitenkin maatieliikenne, joka kuljettaa niin ihmisiä kuin tavaroitakin. Liikennemäärät ja liikenteen suunnittelun vaativuustaso kasvavat samaa vauhtia kuin ala kehittyy ja globalisaatio tuo liikenteen hallinnalle lisää haasteita ja vaatimuksia.

Jatkuvasti kehittyvä tietotekniikka tuo haasteita ja mahdollisuuksia logistiikka-alalle. Kuljetusalan koulutusmahdollisuuksien toivotaan olevan apu liikennealan tarpeeseen nostaa alan osaamis- ja koulutustasoa kaikilla alan osa-alueilla. Kuljetusalalla tarvitaan enemmän koko alan hallitsevia kokonaisnäkemystä omaavia suunnittelijoita ja asiantuntijoita.

Vertaile koulutuksia