WinNova

paikassa Pori (+ 4 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Länsirannikon Koulutus Oy WinNova

Länsirannikon Koulutus Oy WinNova järjestää toisen asteen ammatillista tutkintoon johtavaa koulutusta sekä monipuolista täydennyskoulutusta eri aloille Satakunnassa ja Vakka-Suomessa. Työelämän kehittäminen on ammattikoulutuksen ohella oppilaitoksen keskeinen ydintehtävä.

Kampukset toimipisteineen sijaitsevat Porissa, Raumalla, Laitilassa ja Ulvilassa. Opiskelijoita on keskimäärin 5000 ja henkilöstöä reilu 600. Kattavat opiskelijapalvelut ovat opiskelijoiden tukena koko opiskelun ajan.

Suunta eteenpäin WinNovasta!

WinNovan valikoimista löytyy kymmeniä perustutkintoja, laaja valikoima eri alojen ammatti- ja erikoisammattitutkintoja, monipuolisia osatutkintoja sekä lyhyt- ja korttikoulutuksia. Opiskella voi esim. omaehtoisena, oppisopimuksella, työvoimakoulutuksena tai henkilöstökoulutuksena tutkinnosta riippuen ja opiskelu tapahtuu useimmiten monimuoto-opiskeluna sisältäen verkko- ja lähiopetusta päivisin tai iltaisin. Kaikki tutkintotavoitteiset koulutukset sisältävät työelämässä tapahtuvaa oppimista koulutussopimuksella tai oppisopimuksella.

Haluatko lisätietoja WinNovan koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa WinNovan koko koulutustarjonnasta oppilaitoksen omilta sivuilta www.winnova.fi, jossa myös hakeudutaan koulutuksiin. Huom. Kevään valtakunnallinen yhteishaku peruskoulun päättäville tapahtuu sivustolla opintopolku.fi.

Studentumissa on WinNovan tarjonnasta esillä valtakunnallisia aloja kuten merenkulkuala, turvallisuusala, lentokonetekniikka sekä luonto- ja metsäala ja vaihtelevasti nostoja eri alojen tutkinnoista. Koulutusesittelyjen yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää WinNovaan yhteydenottopyyntö ja saada lisätietoja koulutuksiin liittyviin kysymyksiisi.

Videoesittely

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta WinNova? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Opiskelijatarinoita

Jennan tarina

WinNova

Lue WinNovan vuoden 2020 opiskelijan Jennan opiskelutarina.

Eeliksen tarina

WinNova

Lue WinNovan vuoden 2021 opiskelijan Eeliksen opiskelutarina.

Villen tarina

WinNova

Lue ajoneuvoasentajaksi WinNovasta valmistuneen Villen opiskelutarina.

WinNova sosiaalisessa mediassa

Tiedepuisto 3