5,0 (1 Arvioinnit)

paikassa Vantaa
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Variasta työelämän ammattilaiseksi

Vantaan ammattiopisto Varia on monialainen ammatillista koulutusta järjestävä oppilaitos. Tarjoamme laadukasta ja käytännönläheistä koulutusta nuorille, aikuisille ja organisaatioille.

Toimipisteemme sijaitsevat lähellä kehäradan asemia hyvien kulkuyhteyksien päässä Aviapoliksessa, Hiekkaharjussa, Koivukylässä ja Myyrmäessä. Varian työelämäpalvelut sijaitsee Vantaan yrityspalvelukeskuksessa Leijassa.

Variassa voi opiskella 17 eri perustutkintoa ja monia ammattitutkintoja. Lisäksi tarjoamme erilaisia lyhytkursseja, tutkinnonosia, oppi- ja koulutussopimusta sekä esim. räätälöityä koulutusta työelämän tarpeisiin.

Haluatko lisätietoa Varian koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Varian koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Varialle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Ajoneuvoalan ammattitutkinto Vantaa
Ajoneuvoalan perustutkinto Vantaa
Ajoneuvoalan perustutkinto, tutkinnon osa koulutukset Vantaa
Asennus ja automaatio, tutkinnon osa Vantaa
Asiakaspalvelu, maahanmuuttajakoulutus Vantaa
Asiakastyö ammatissa, tutkinnon osa Vantaa
Automaalari, maahanmuuttajakoulutus Vantaa
Competence unit: European dishes 15 osp | tutkinnon osa ravintola- ja catering-alan perustutkinnosta Vantaa
Elintarvikealan perustutkinto | leipuri-kondiittori Vantaa
Eurooppalaiset ruuat 15 osp | tutkinnon osa ravintola- ja cateringalan perustutkinnosta Vantaa
Hius- ja kauneudenhoitoalan perustutkinto | kampaaja tai parturi Vantaa
Hoiva-avustaja Vantaa
Ilmastovastuullinen toiminta 15 p | tutkinnon osa ravintola- ja cateringalan perustutkinnosta Vantaa
Kahvilapalvelut 10 osp | tutkinnon osa ravintola- ja cateringalan perustutkinnosta Vantaa
Kahvileipätuotteiden valmistus 20 osp | tutkinnon osa elintarvikealan perustutkinnosta Vantaa
Kasvatus- ja ohjausalan ammattitutkinto | koulunkäynnin ja aamu- ja iltapäivätoiminnan osaamisala Vantaa
Kasvatus- ja ohjausalan erikoisammattitutkinto Vantaa
Keittiöapulainen, maahanmuuttajakoulutus Vantaa
Konditoriatuotteiden valmistus 20 osp | tutkinnon osa elintarvikealan perustutkinnosta Vantaa
Kone- ja tuotantotekniikan perustutkinto | koneistaja tai levyseppähitsaaja Vantaa
Koneistaja, tutkinnon osia Vantaa
Leipuri-kondiittori, maahanmuuttajakoulutus Vantaa
Lentokoneasennuksen perustutkinto | lentokoneasentaja Vantaa
Levyseppähitsaaja, hitsauksen perusteet, hitsaajan pätevyyskokeet Vantaa
Logistiikan perustutkinto Vantaa
Logistiikan perustutkinto, tutkinnon osa koulutukset Vantaa
Lounasruokien valmistaminen 40 osp | tutkinnon osa ravintola- ja catering-alan perustutkinnosta Vantaa
Matkailualan perustutkinto | matkailun asiakaspalvelija Vantaa
Media-alan ja kuvallisen ilmaisun perustutkinto | mediapalvelujen toteuttaja Vantaa
Monipalveluosaaja | tutkinnon osa ravintola- ja catering-alan perustutkinnosta Vantaa
Palvelulogistiikan ammattitutkinto | varastologistiikka Vantaa
Palvelulogistiikan erikoisammattitutkinto Vantaa
Pintakäsittelyalan ammattitutkinto | rakennusmaalaus Vantaa
Pintakäsittelyalan perustutkinto | maalari Vantaa
Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan ammattitutkinto Vantaa
Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan perustutkinto | kiinteistönhoitaja Vantaa
Puhtaus- ja kiinteistöpalvelualan perustutkinto, tutkinnon osia Vantaa
Rakennusalan perustutkinto | talonrakentaja Vantaa
Ravintola- ja catering-alan perustutkinto | kokki tai tarjoilija Vantaa
Ravintolan asiakaspalvelun ammattitutkinto | tarjoilija Vantaa

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Vantaan ammattiopisto Varia? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Tennistie 1
01370 Vantaa