Näyttää 1-16 koulutusta 16 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
  • = Mukana 2. asteen yhteishaussa
Näyttää 1-16 koulutusta 16 tuloksesta

Maahanmuuttajakoulutus -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Suomessa pysyvästi asuville maahanmuuttajille järjestetään maahanmuuttajakoulutusta. Koulutus tulee jatko-opiskeluihin tähtääviä henkilöitä ja muita, jotka haluavat oppia suomen kieltä ja kulttuuria. Koulutus auttaa myös sopeutumaan suomalaiseen työkulttuuriin. Maahanmuuttajakoulutukset sisältävät usein tietyn jakson ajan työssäoppimista.

Pääpaino maahanmuuttajakoulutuksissa on suomen kielen oppiminen, mutta koulutusten välillä on kuitenkin eroja. Koulutuksissa opiskellaan tavallisia suomalaiseen yhteiskuntaan liittyviä asioita tukemaan työ- ja opiskeluvalmiuksia sekä aktivoidaan työ- ja opiskeluelämän kielitaitoa. Maahanmuuttajakoulutus on erinomainen kattavan yleiskuvan kohdemaasta antava koulutus, joka auttaa sopeutumisprosessissa.

Vertaile koulutuksia