paikassa Turku
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

kosmetologikoulu

Turku Beauty Institute Oy – Turun Kosmetologikoulu

Turun Kosmetologikoulu on kansainvälinen kauneudenhoitoalan oppilaitos, jolla on pitkä ja maineikas historia kauneudenhoitoalan opetuksessa. Opintojen tavoitteena on antaa opiskelijalle laaja-alaiset ammatilliset perusvalmiudet toimia kauneudenhoitoalan työntekijänä ja ammatinharjoittajana, alan neuvonta- ja myyntitehtävissä sekä muissa kauneudenhoitoalan asiakaspalvelutehtävissä.

Hius- ja kauneudenhoitoalan koulutus tarjoaa sinulle mahdollisuuden päästä työskentelemään monipuolisessa palveluammatissa, jossa tavoitteena on tuottaa asiakkaan kauneutta, hyvinvointia ja terveyttä edistäviä palveluita.

Hius- ja kauneudenhoitoalan työ on yksilöllistä asiakaspalvelutyötä, joko itsenäisenä yrittäjänä tai toisen palveluksessa. Aloilla työskentely edellyttää sinulta reipasta, oma-aloitteista ja positiivista asennetta sekä kykyä tulla toimeen erilaisten ja eri-ikäisten asiakkaiden kanssa. Tätä työtä tehdään omalla persoonalla.

Turun Kosmetologikoulussa voit suorittaa kauneudenhoitoalan ammatilliset osat, voit valita kosmetologin tai kosmetiikkaneuvojan opinnot. Lisäksi voit valita itsellesi ja elämäntilanteeseesi sopivimman opiskelutavan: kurssimuotoinen, joka käsittää kaikki ammatilliset tutkinnon osat tai monimuoto-opiskelun, jolloin sinulle laaditaan yksilöllinen opetusohjelma, jolloin voit opiskella kaikki ammatilliset osat tai haluamasi osan/osat.

Haluatko lisätietoa Turun Kosmetologikoulun koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Turun Kosmetologikoulun koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää Turun Kosmetologikoululle yhteydenottopyyntö ja saada vastauksia opintojen aloittamiseen liittyviin kysymyksiisi.

Koulutukset

Koulutukset Paikkakunta
Hius- ja kauneudenhoitoalan ammatilliset opinnot | perustutkinto | kosmetologi tai kosmetiikkaneuvoja Turku
Hius- ja kauneudenhoitoalan ammatilliset opinnot | tutkinnon osia (15-35 osp) Turku

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Turku Beauty Institute Oy, Turun Kosmetologikoulu? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Turku Beauty Institute Oy, Turun Kosmetologikoulu

Kauppiaskatu 11 E, 3 krs.
20100 Turku

Näytä puhelinnumero