Näyttää 1-20 koulutusta 33 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
Haluatko tietää, miten suodatamme hakutuloksia? Lue täältä lisää siitä, miten koulutukset listautuvat hakutuloksissa.
Näyttää 1-20 koulutusta 33 tuloksesta

Turvallisuusalan koulutus -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Turvallisuusalalla työelämässä

Julkisella sektorilla turvallisuusalaan kuuluvat puolustusvoimat, poliisit, palo-organisaatiot sekä pelastuorganisaatiot. Yksityisellä puolella turvallisuusalaa taas edustavat turvasuojayhdistykset, vartiointiliikkeet ja yritysten turvallisuustehtävissä työskentelevät. Maanpuolustuksen tarkoituksena on turvata Suomen valtiollista itsenäisyyttä sekä kansalaisten elinmahdollisuuksia ulkoisilta uhkilta.

Ammattikoulut tarjoavat kattavan valikoiman turvallisuusalan koulutuksia. Halutessaan jatkaa poliisikoulutukseen, tulee hakea opiskelemaan poliisiammattikorkeakouluun. Pelastajan tutkinnon voi suorittaa ammatillisena peruskoulutuksena.

Turvallisuusalan koulutus

Vertaile koulutuksia