Näyttää 1-20 koulutusta 32 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
  • = Mukana 2. asteen yhteishaussa
Näyttää 1-20 koulutusta 32 tuloksesta

Taidealan opinnot ammattikouluissa -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Taidealan koulutukset

Kulttuurialueena taidekoulutus on laaja ala, jonka osa-alueita ovat mm. käsi- ja taideteollisuus, viestintä- ja informaatiotieteet, teatteri ja tanssi sekä musiikki. Kulttuurialan opinnot tarjoavat laajat työskentelymahdollisuudet. Kilpailu alan koulutus- ja työpaikoista on kovaa, sillä taiteen ala on monelle unelma ja kutsumus. Hyvä motivaatio ja pitkäjänteinen tavoittelu vievät kohti unelmien työtä tai opiskelupaikkaa.

Ammattiopintojen jälkeen jatko-opintojen mahdollisuus on suuri ja suuntautumisvaihtoehtoja on lukuisia. Tulevat työtehtävät vaihtelevat paljon suuntautumisen myötä ja töitä voi tehdä hyvinkin erilaisissa työyhteisöissä ja -ympäristöissä. Alalla valttia ovat luovuus, hyvä visuaalinen silmä, innovatiivisuus ja ongelmanratkaisukyky. Myös kyky markkinoida omaa osaamistaan sekä kielitaito voivat kantaa pitkälle.

Vertaile koulutuksia