Sasky Tampereen palvelualan ammattiopisto

paikassa Tampere (+ 4 sijaintia)
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

» Sasky Tampereen palvelualan ammattiopisto somessa

Tampereen palvelualan ammattiopisto somessa

Sasky Tampereen palvelualan ammattiopisto

Tampereen palvelualan ammattiopisto on Sasky koulutuskuntayhtymän oppilaitos, joka tarjoaa koulutusta sekä nuorille että aikuisille. Tampereen palvelualan ammattiopisto on noin 450 opiskelijan oppilaitos, jolla on yli 120 vuoden kokemus ammatillisesta koulutuksesta.

Oppilaitos sijaitsee Tampereen keskustassa Koulukadulla, luonnonkauniin Pyynikin kupeessa sekä Kehräsaaressa.

Oppilaitos järjestää toisen asteen ammatillista koulutusta sekä ammatilliseen peruskoulutukseen valmistavaa koulutusta. Matkailu-, ravitsemis- ja talousalalla voi opiskella kokiksi, tarjoilijaksi, kodinhuoltajaksi, toimitilahuoltajaksi ja matkailupalvelujen tuottajaksi. Sosiaali- ja terveysalan perustutkinnon koulutuksesta voi valmistua lähihoitajaksi, liiketoiminnan perustutkinnosta merkonomiksi, tieto- ja viestintätekniikan perustutkinnosta ohjelmistokehittäjäksi tai IT-tukihenkilöksi ja elintarvikealan perustutkinnosta leipuri-kondiittoriksi. Valma-koulutus valmistaa ammatillisen peruskoulutukseen. Koulutusta järjestetään sekä päivä-, että monimuotokoulutuksena.

Lisätietoa?

Lisää tietoa Sasky Tampereen palvelualan ammattiopistosta saat täyttämällä sivun alareunassa olevan yhteydenottopyyntölomakkeen, jolloin koulusta otetaan sinuun suoraan yhteyttä toivomallasi tavalla.

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta Sasky Tampereen palvelualan ammattiopisto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Koulukatu 18
33200 Tampere