Ammattitutkinnot

Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Tekninen ratkaisumyynti – liiketoiminnan ammattitutkinto

Rastor-instituutti
Teroita asiakasosaamista ja ratkaisumyynnin taitojasi B2B-yritysmyynnissä teknisellä toimialalla! Koulutuksessa saat uusia työkaluja niin lähi- kuin etämyyntiin. Osaat räätälöidä asiakkaalle ratkaisuja, jotka tuottavat hänelle ja hänen asiakkailleen arvoa. Koulutus sopii teknisen alan myyjille, teknisille asiantuntijoille tai teknisen myynnin tukihenkilöille. Ilmoittaudu heti, voit aloittaa opinnot jo ennen ensimmäistä koulutuspäivää!

Hakeminen

Digitalisaatio ja uudet omaksutut etätyömuodot tuovat haasteensa myös yritysmyyntiin. Mikä B2B-asiakkaiden ostokäyttäytymisessä on aidosti muuttunut? Entä mitä yrityspäättäjät odottavat 2020-luvun myyjiltä? Erottautuaksesi kilpailijoista tarvitset modernin myyntiprosessin sekä ratkaisumyynnin osaamista.

Teknisen myynnin alalle suunnattu liiketoiminnan ammattitutkinto valmentaa sinut yritysmyynnin ammattilaiseksi. Kehität teknisten tuotteidesi ja palveluidesi myyntiprosessia ja asiakkuusstrategiaa. Opit kohtaamaan asiakkaan niin lähi- kuin etämyynnissä ja tulet tietoiseksi, mitä onnistunut etämyynti vaatii. Samalla opit johtamaan omaa työtäsi ja kykenet tunnistamaan omat vahvuutesi. Opit myös talouden hallintaa sekä saat käytännön vinkit vuorovaikutus- ja esiintymistilanteisiin B2B-asiakkaiden kanssa.

Tutkinnossa osaaminen näytetään käytännön työtehtävissä, joten sinulla täytyy olla alan työpaikka. Olet esimerkiksi tekninen myyjä, teknisen alan asiantuntija tai toimit teknisen myynnin tukena asiakasrajapinnassa ja haluat kehittyä yritysmyynti- ja asiakastyössä.

Kustannukset

Osallistumismaksu sisältää tutkinnon  suorittamisen ja kaikki tutkinnon kurssit, joille opiskelija osallistuu, sekä oppimateriaalit ja kirjat.

Tämä koulutus on Opetus- ja kulttuuriministeriön osittain rahoittamaa ammatillista lisäkoulutusta. Opiskelija maksaa vain koulutuksen omarahoitusosuuden (eli osallistumismaksun).

Osallistumismaksu laskutetaan yhdessä erässä, ja sen tulee olla maksettuna ennen koulutuksen alkua. Ammatti- ja erikoisammattitutkinnoissa osoitamme ja lähetämme Opetushallituksen ohjeen mukaan koulutuksen laskun opiskelijalle. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 %  koulutuksen hinnasta.

Rastor-instituutin ammatilliset tutkinnot ovat arvonlisäverottomia.

Koulutus on mahdollista opiskella oppisopimuskoulutuksena.
Oppisopimuskoulutuksen hinta ja ehdot määräytyvät oppisopimustoimistossa. Rastor-instituutin oppisopimus on maksuton.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Tekninen ratkaisumyynti – liiketoiminnan ammattitutkinto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.