Ammattitutkinnot

suomi
3 400 EUR + alv 24% 2 890 EUR + alv 24%
Seuraava aloitus
15 toukokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Pituus
12 kk
Opiskelukieli
suomi
3 400 EUR + alv 24% 2 890 EUR + alv 24%
Seuraava aloitus
15 toukokuuta, 2024 (+2 toteutusta)
Toteutustapa
Etätoteutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Kiinteistönvälittäjän koulutusohjelma™

Rastor-instituutti
Kiinteistönvälittäjän koulutusohjelman jälkeen olet valmis Keskuskauppakamarin LKV-kokeeseen ja työskentelemään myyntineuvottelijana kiinteistönvälitysalalla. LKV-tutkinnon suoritettuasi erottaudut kilpailijoista, saat helpommin myyntitoimeksiantoja ja olet uskottava alan ammattilainen. Sopii myös alanvaihtajille!

Hakeminen

Asiakas arvostaa elämänsä tärkeimmässä kaupassa asiantuntijan apua. Kiinteistönvälittäjän koulutusohjelman suoritettuasi kykenet toimimaan ammattitaitoisesti kiinteistöjen myynti- ja vuokraustehtävissä. Osaat hoitaa asiakkuuksia ja olet tutustunut asunto- ja kiinteistökauppaa sääteleviin lakeihin.

Koulutus soveltuu mm. myyntineuvottelijoille, sijoitusneuvojille, kiinteistö- ja asuntosijoittajille, rakennuttajille ja kaikille kiinteistönvälitysalasta kiinnostuneille. Koulutukseen osallistuminen ei vaadi aiempaa kokemusta kiinteistönvälityksestä, joten se sopii hyvin alanvaihtoa harkitseville.

Koulutusohjelman käytyäsi olet valmis Keskuskauppakamarin LKV- tai LVV-kokeeseen. Mikäli työskentelet jo kiinteistönvälitysalan myyntitehtävissä ja haluat virallisen tutkinnon ammattitaidostasi, valitse Liiketoiminnan ammattitutkinto kiinteistönvälitysalalle (ent. KIAT). Ennen LKV-koetta voit vielä syventyä kiinteistölainsäädäntöön Tehovalmennus LKV-kokeeseen -kurssilla.

Mitä eroa on Kiinteistönvälittäjän koulutusohjelmalla ja Kiinteistönvälitys – liiketoiminnan ammattitutkinnolla? Katso koulutuksen sisältö -kohdasta!

Kustannukset

Opiskelumaksu maksetaan verkkomaksuna ilmoittautumisen yhteydessä tai laskutetaan ennen koulutuksen alkua yhdessä erässä. Jos olet hankkinut rahoituksen Rastor-instituutin www-sivulla osoitetun rahoitusyhtiön kautta, lähetämme laskun rahoitusyhtiölle.

Osallistumisen voi perua ilman peruutuskuluja viimeistään 14 vrk ennen koulutuksen alkua. Alle 14 vrk ennen koulutuksen  alkua tehdyistä peruutuksista perimme 50 % koulutuksen hinnasta. Jos osallistumista ei ole peruttu ennen koulutuksen alkua, perimme 100 % koulutuksen hinnasta.

Koulutuksen hintaan sisältyvät kirjat:

• Kiinteistölainsäädäntö
  • Mika Saavalainen: Kiinteistönvälittäjän menestyksen salaisuudet

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Kiinteistönvälittäjän koulutusohjelma™? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.