paikassa Kuopio
Kysy lisätietoja oppilaitoksesta 👍

Palvelualan Opisto Kuopio

Palvelualan Opisto Kuopiossa (PAOK:ssa) voit kouluttautua aloille, jotka työllistävät hyvin. Niin ravintola- ja catering- kuin puhtausalan ammattilaisista on huutava pula. Palvelualan Opisto Kuopiossa varmistaa, että valmistut alan ammattilaiseksi, alan viimeisin tieto mukanasi. Pieni opisto, jossa opetus on laadukasta ja opettajilla on aikaa opiskelijoille. Oikeasti henkilökohtainen opiskelusuunnitelma, joustavuus ja hyvä ilmapiiri ovat jääneet erityisesti opiskelijoiden mieleen.

Opiskelu Palvelualan Opisto Kuopiossa on maksutonta ja opiskelijalla on oikeus Kelan opintotukeen sekä Kelan koulumatkatukeen. Opiskelijat saavat maksuttoman aterian opiskelupäivinä. Opiskelumateriaalin sekä työasun opiskelijat hankkivat itse.

Aidosti henkilökohtainen osaamisen kehittämissuunnitelma

Opinnot koostuvat lähi- ja etäopetuksesta, työpaikalla järjestettävästä koulutuksesta ja itsenäisistä tehtävistä. Näiden välinen painotus sovitaan kanssasi henkilökohtaisessa osaamisen kehittämissuunnitelmassa (HOKS). Suunnitelmassa otetaan huomioon myös jo olemassa olevan osaamisesi, tapasi oppia sekä elämäntilanteesi. Näin pääset suorittamaan opinnot mielekkäällä ja sinulle sopivimmalla tavalla.

Työelämälähtöistä ja käytännönläheistä opiskelua

Palvelualan Opisto Kuopiossa kouluttaa osaavaa henkilökuntaa työelämän muuttuviin tarpeisiin. Osana opiskeluja työskennellään niin koulussa kuin alan yrityksissä, joihin on hyvä suhteet. Opiskelijoille aukeaa jo opiskelujen aikana kontakteja alalla toimiviin yrityksiin.

Haku auki ympäri vuoden

Voit hakea jatkuvan haun kautta ympäri vuoden tai kevään yhteishaussa. Hakeminen on helppoa: ota oppilaitokseen yhteyttä, jonka jälkeen kanssasi sovitaan tapaaminen, jossa pääset tutustumaan oppilaitokseen ja jossa keskustellaan lisää toiveistasi ja osaamisestasi. Jatkuvan haun kautta hyväksyttyjen opiskelijoiden kanssa sovitaan opintojen aloituspäivästä aina opiskelijakohtaisesti. Osa haluaa ajoittaa opintojen aloituksen lukukausien alkuun, mutta opintojen aloitus myös kesken lukukauden ei ole ongelma.

Haluatko lisätietoa Palvelualan Opisto Kuopion koulutustarjonnasta?

Löydät lisätietoa Palvelualan Opisto Kuopion koulutustarjonnasta ja opintojen sisällöstä alla olevasta koulutuslistauksesta. Jokaisen koulutusesittelyn yhteydessä sinulla on mahdollisuus lähettää yhteydenottopyyntö. Ota yhteyttä ja katsotaan, mikä olisi sinulle luontevin polku opiskella uuteen ammattiin tai vahvistaa ammattiosaamistasi.

Koulutukset

Haluatko tietää lisää oppilaitoksesta PAOK Palvelualan Opisto Kuopio? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Asemakatu 4
70100 Kuopio

Näytä puhelinnumero
paok.fi