Näyttää 1-20 koulutusta 225 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
Näyttää 1-20 koulutusta 225 tuloksesta
...

Tekniikan ala ammattikouluissa -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Tekniikan opintopolut kouluttavat henkilöitä tekniikan eri osa-alueiden töihin. Ammattikouluilla on laaja valikoima eri suuntautumisvaihtoehtoja tekniikan ja liikenteen alalla. Ammatillinen perustutkinto kestää kolme vuotta ja tarjoaa tehokkaan, nopean väylän alan töihin. Työt ovat usein hyvin käytännönläheisiä, mikä kiehtoo monia. Tekniikan osa-alueet ovat koneet/teollisuus, logistiikka, elektroniikka ja sähkö/energia.

Ammattikoulut tarjoavat mm. sähköalan, paperiteollisuuden, rakennusalan sekä kone- ja metallialan koulutuksia. Tekniikan alojen perustutkinnot valmistavat jo työskentelyyn esim. teollisuuslaitoksissa, rakennusalalla, tietotekniikkayrityksissä ja suunnittelutoimistoissa. Myös valtio ja kunnat työllistävät tekniikan alan osaajia.

Tekniikan ala

Vertaile koulutuksia