Ammattitutkinnot

Ruokapalvelujen ammattitutkinto

Koulutuskeskus JEDU, paikassa Oulainen (+2 sijaintia)
Pituus
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
Seuraava aloitus
Joustavasti (+3 toteutusta)
Viimeinen hakuaika
Viimeinen hakuaika: Jatkuva haku
Toteutustapa
Oppisopimuskoulutus, Monimuotototeutus
Pituus
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
Seuraava aloitus
Joustavasti (+3 toteutusta)
Viimeinen hakuaika
Viimeinen hakuaika: Jatkuva haku
Toteutustapa
Oppisopimuskoulutus, Monimuotototeutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Ruokapalvelujen ammattitutkinto

Kaksi kokkia työskentelee laitoskeittiössä.

Suurtalousruoanvalmistuksen osaamisalasta valmistut suurtalouskokiksi, joka osaa valmistaa terveellistä, maukasta ja monipuolista ruokaa myös erityisruokavalioasiakkaille ja laittaa sen esille joko suurelle joukolle kerrallaan tai annoksittain. Toimiessaan ruoanvalmistuksen ja asiakaspalvelun tehtävissä hän tekee yhteistyötä toisten työntekijöiden kanssa asiakkaiden turvallisuuden ja hyvinvoinnin edistämiseksi. Hän toimii työssään kestävän toimintatavan, hygieniavaatimusten ja anniskelumääräyksien mukaisesti.

Koulutuksen sisältö

Ammattikeittiössä valmistetaan ja tarjoillaan aterioita sekä hoidetaan kahvila- ja kokouspalveluja sekä edustustilaisuuksia. Päivittäinen tuotevalikoima on monipuolinen, tarjolla on useampia päivän vakioaterioita sekä näissä vaihtoehtoja, joista asiakkaalla on mahdollisuus valita. Suurtalouskokin työ on päivä- tai vuorotyötä.

Koulutus toteutetaan monimuotoisesti Oulaisissa.

Missä työskentelisin?

Suurtalouskokin ammattitutkinto on tarkoitettu henkilölle, joka työskentelee ammattikeittiön toiminta-ajatuksella toimivissa ravitsemisalan yrityksissä tai organisaatioissa kokin työtehtävissä itsenäisesti ja työyhteisön jäsenenä.

Hakeminen

Voit hakea koulutukseen oppilaitoksen omien kotisivujen kautta.

Tutkinto / todistus

Kustannukset

Koulutuksen hinta 200 €. Oppisopimuksena koulutus on maksuton.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Ruokapalvelujen ammattitutkinto? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.