Sivuston käyttötapa: Mobiili

Pienyrityksen digimarkkinointi (30 osp)

Keuda
Yhteenveto
Henkilökohtaisen suunnitelman mukaan
15.2.2022
Viimeinen hakuaika: 4.2.2022
   
Monimuotototeutus
Kerava
Ammatillinen koulutus
Viisi iloista opiskelijaa näyttää peukkua ylöspäin

Pienyrityksen digimarkkinointi (30 osp)

Asiakas on netissä ja sosiaalisessa mediassa, osaatko tuottaa asiakasta kiinnostavaa sisältöä? Löytääkö asiakas tuotteesi ja palvelusi? Toimiiko ostopolku ja tuleeko myyntiä?

Käytännönläheisessä koulutuksessa opit keskeisiä asioita some- ja verkkonäkyvyyden parantamiseksi ja työpajoissa opit käyttämään digityökaluja.

Toteutus

Koulutus toteutetaan ensisijaisesti yrittäjän tai työntekijän oppisopimuksena. Opettelet taitoja ja käytät niitä yrityksen näkyvyyden ja myynnin parantamiseksi. Opinnot toteutetaan lähi- ja verkko-opetuksena Keravalla Keuda-talossa.

Käytännön tekemisellä osoitat osaamisesi Markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto -tutkinnon osassa ja saat siitä todistuksen. Jos jatkat opiskelua esimerkiksi henkilökohtaisten myyntitaitojen kehittämiseksi, voit suorittaa Liiketoiminnan ammattitutkinnon.

Koulutuksen sisältö

Tavoitteet verkkonäkyvyyden parantamiseksi 15.2.2022

  • Asiakkaan ostopolku
  • Kohderyhmät: ketä pyrin tavoittamaan ja mistä heidät tavoittaa
  • Viestinnän tavoitteet ja yrityksen pääviesti
  • Digitaalisen viestinnän kanavat
  • Asiakasnäkökulma: miten asiakas hakee yritystä

Digimarkkinoinnin perustyökalut käyttöön 16.2.2022 (vapaaehtoinen)

  • Luodaan yrityssivuja some-kanaviin.

Asiakkaita kiinnostava sisältö verkkosivuilla 1.3.2022

  • Nykytila ja uudet ideat
  • Hakukoneoptimointi
  • Verkkosivujen sisällön ideointipaja
  • Keskustellaan verkkosivujen teknisestä ylläpidosta ja mietitään yhdessä paras toteutus.

Sisällön tuottaminen 8.3.2022

  • Verkkosivujen, blogin ja uutiskirjeen tekstityöpajat
  • Saavutettavuusvaatimukset
  • Videopaja

Some-kanavien kiinnostava sisältö ja mainonta 22.3.2022

  • Some-kanavien kiinnostava sisältö
  • Kuvankäsittely somekanavissa
  • Some-kampanjan rakentaminen ja some-mainonta
  • Some-kampanjan tuloksellisuus

Google Ads mainonta ja ilmainen Google MyBusiness 5.4.2022 (verkkototeutus)

  • Näyttöinfo
  • Google MyBusiness
  • Google Adwords

Tuloksellisuus ja vaikuttavuus, Google Analytics 3.5.2022 (verkkototeutus)

  • Tuloksellisuus somessa
  • Markkinointiviestinnän automaatio
  • Google Analytics, tulosten analysointi

Touko-kesäkuun aikana

  • Näytöt ja arviointikeskustelut

Hakeminen

Hae koulutukseen 4.2.2022 mennessä.

Opiskelu edellyttää riittävää suomen kielen taitoa, joka arvioidaan osaamiskartoituksessa tai todistusten perusteella sekä opettajan haastattelussa.

Verkko-opetukseen osallistumiseen tarvitset tietokoneen, kuulokkeet, mikrofonin ja nettiyhteyden.

Monimuotokoulutus edellyttää yrittäjänä tai yrityksen digitaalisen markkinoinnin parissa toimimista alan työpaikassa, jossa osaamista voidaan hankkia koulutus- tai oppisopimuksen avulla.

Tutkinto / todistus

Markkinointiviestintä ja sisällöntuotanto (tutkinnon osa)

Kustannukset

Opiskelu on maksutonta.

Ota yhteyttä

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Pienyrityksen digimarkkinointi (30 osp)? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Keuda

Keuda - Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä

Keski-Uudenmaan koulutuskuntayhtymä Keuda on yksi Suomen suurimpia nuorten ja aikuisten ammatillisen koulutuksen järjestäjiä. Keuda palvelee Järvenpäässä, Keravalla, Mäntsälässä, Nurmijärvellä, Sipoossa ja Tuusulassa. Keudassa uskotaan tekojen voimaan. Oppimalla uutta ja toteuttamalla itseämme voimme vaikuttaa siihen, miten maailma ympärillämme kehittyy. Keudassa tehdään vuosittain yli...


Lue lisää oppilaitoksesta Keuda ja katso koulutustarjonta täältä

Yhteystiedot

Keuda

Sibeliuksenväylä 55 A
04400 Järvenpää

 Näytä puhelinnumero
www.keuda.fi


Tilaa lisätietoa

Tilataksesi lisätietoa koulutuksesta Pienyrityksen digimarkkinointi (30 osp) täytä seuraavat tiedot: