Näyttää 1-20 koulutusta 60 tuloksesta
Näin suodatamme hakutuloksia
  • = Mukana 2. asteen yhteishaussa
Näyttää 1-20 koulutusta 60 tuloksesta

Liikunnan ammatillinen koulutus -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Liikunta ja urheilu mahdollistavat useita koulutusvaihtoehtoja ihmisille, joilla on kiinnostusta liikuntaa ja terveydenhuoltoa kohtaan. Alan ammattilaiset opettavat ja neuvovat eri ikäisiä ihmisiä liikkumaan oikein ja huolehtimaan terveydestään. Alalla voi päästä suunnittelemaan ja laatimaan urheilutapahtumia ja messuja. Usein työ pitää sisällään myös liikuntaohjelmien laatimista sekä erilaista ohjausta.

Urheilun parissa työskentelevä henkilö voi työllistyä mm. seuraaviin ammatteihin: valmentaja, liikunnanohjaaja, liikunnan opettaja, tanssinopettaja ja ravintoterapeutti. Liikunnan saralla järjestetään myös paljon erikoisammattitukintoja.

Vertaile koulutuksia