Näyttää 1-20 koulutusta 131 tuloksesta
4
...
7

Hotelli- ja ravintola-ala ammattikouluissa -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Hotelli- ja ravintola-alan peruskoulutus kestää ammattikouluissa kolme vuotta. Tutkinnon voi suorittaa myös aikuiskoulutuksena. Tutkinnossa voi usein suuntautua mm. seuraaviin vaihtoehtoihin:

Ravintolapalvelu

Koulutusohjelmasta valmistunut voi työskennellä esimerkiksi kahvilatarjoilijana, hovimestarina, junatarjoilijana, ravintolatarjoilijana tai laivatarjoilijana.

Ravintolan ruokatuotanto

Koulutusohjelmasta valmistunut ravintolakokki suunnittelee ruokalistoja ja valmistaa ruokia. Ravintolakokki voi työskennellä ravintolassa, catering-alalla, juhla- tai pitopalveluyrityksessä sekä matkustaja- ja rahtialuksilla.

Hotellipalvelu

Hotellipalvelun koulutuksen suorittaneista tulee hotellivirkailijoita. Kyseisessä ammatissa voi työskennellä mm. hotellissa, hostellissa, lomakylässä tai matkustajakodin vastaanotossa.

Vertaile koulutuksia