Ammatillinen koulutus

Etätoteutus
Kaipaatko lisätietoja? Kysy lisää 👍

Sertifioitu Personal Trainer

Unelmoitko merkityksellisen työn tekemisestä ja ihmisten elämän muuttamisesta auttamalla heitä saavuttamaan terveys- ja kuntoilutavoitteita?

Nyt on tilaisuutesi muuttaa intohimosi kuntoiluun ja hyvinvointiin menestyksekkääksi uraksi henkilökohtaisena valmentajana eli personal trainerina. Kattava koulutus koostuu kuudesta kurssimoduulista ja antaa sinulle tiedot, taidot ja työkalut menestyäksesi kuntosalialalla.

Mitä voit odottaa koulutukselta?

Ammattitaitoinen ja laadukas opetus: Kokeneet ja koulutetut opettajat jakavat oivalluksiaan ja antavat sinulle syvällisen ymmärryksen anatomiaan, fysiologiaan ja valmennusoppiin. Opit uusimmat trendit ja harjoitusmenetelmät luodaksesi tehokkaita ja räätälöityjä harjoitusohjelmia.

Vahva tietotaito ja soveltaminen käytäntöön: Koulutukseen sisältyy käytännön harjoittelu kuntosalilla, joka vahvistaa oppimasi soveltamista käytäntöön. Ennen varsinaista harjoittelua pääset harjoittelemaan todenmukaisia asiakastapauksia simuloitujen harjoitusten avulla. Koulutuksen tavoitteena on antaa sinulle varmuutta ohjata ja motivoida asiakkaitasi kohti heidän tavoitteitaan.

Oman brändin luominen ja viestintätaidot: Personal trainerina kykysi viestiä ja luoda vahvoja asiakassuhteita ovat tärkeitä. Koulutus tarjoaa sinulle työkalut asiakkaiden tehokkaaseen valmentamiseen ja tukemiseen samalla, kun kehität omaa henkilökohtaista brändiäsi alalla.

Liiketoimintaosaaminen: Opit ymmärtämään personal trainerin liiketoimintaan liittyvät näkökohdat, kuten markkinointi, asiakkaiden hankinta ja yritystoiminta. Koulutus auttaa sinua luomaan strategian menestymiseksi kilpailullisilla markkinoilla ja rakentamaan vakaan asiakaspohjan.

Sertifiointi: Koulutuksen päätyttyä saat sertifikaatin, joka vahvistaa ammatillista uskottavuuttasi.

Tee intohimostasi ammatti ja ole inspiraation lähde muille auttamalla heitä pääsemään lähemmäs unelmiaan!

Koulutuksen rakenne

MODUULI 1

• Anatomia ja fysiologia, mm. lihasten anatomia, valmennusoppi ja fysiologia
  • Eri asiakasryhmät, mm. liikunta eri kohderyhmille, voimaharjoittelu ja fitness

MODUULI 2

• Harjoitusohjelmat, mm. harjoitusohjelman suunnittelu eri kohderyhmille, erikoistekniikat, kestävyysharjoittelu ja palautuminen

MODUULI 3

• Doping, mm. mitä doping on, veri- ja lääkedoping sekä anaboliset steroidit
  • Liikuntavammat ja loukkaantumiset, mm. lihasvauriot, tulehdukset, revähdykset ja kuntoutus
  • Testit ja analyysit: voima-, kestävyys- ja liikkuvuustestit

MODUULI 4

• Ravitsemusoppi, mm. hiilihydraatit, proteiini ja rasvat
  • Ravintolisät, mm. proteiinivalmisteet, aminohapot ja pre workout

MODUULI 5

• Kuntosaliharjoittelu, mm. liikkeiden ohjaaminen ja videoitu liikepankki eri harjoitteista ja liikkeistä

MODUULI 6

• Viestintä ja markkinointi, mm. myynti, asiakasviestintä, asiakaskohtaaminen, kirjanpito ja hinnoittelu

Seuraavat toteutukset

Tulossa 1 toteutus

Joustavasti

• Etätoteutus
  • Verkossa
  • Viimeinen hakuaika: Jatkuva haku

Tutkinto / todistus

Sertifioitu Personal trainer

Koulutus ei ole Opetushallituksen virallinen ammatillinen tutkinto.

Kustannukset

Koulutuksen hinta on 1424 €.

Voit maksaa sen kahdella eri tavalla: koko summa laskulla tai etukäteen per moduuli 238 euroa per moduuli. Hinnat sisältävät arvonlisäveron.

Haluatko tietää lisää koulutuksesta Sertifioitu Personal Trainer? Täytä yhteystietosi, niin oppilaitos ottaa sinuun yhteyttä.

Sponsoroitu