Näyttää 1-20 koulutusta 154 tuloksesta
4
...
8

Muotoilu- ja käsityöala ammattikouluissa -aiheisista koulutuksista lisätietoa alla:

Työllistyminen

Suunnittelijat työllistyvät joko yrittäjinä tai muotoilu-, sisustusarkkitehti-, konsultti- tai insinööritoimistoissa sekä myös teollisuuden ja yritysten palveluksessa. Tulevaisuudessa muotoilijoiden ammattitaitoa voidaan hyödyntää laajemmin tuotantosuunnittelussa sekä markkinoinnin suunnittelussa.

Kestävä kehitys on yhä voimakkaammin tätä päivää ja muotoilualalla huomioidaankin tuotteiden elinkaari loppuun asti ja valitaan raaka-aineet tarkasti, mikä kasvattaa alan arvoa ja toimii hyvänä kilpailuvalttina. Alalta osataan auttaa myös yrityksiä uusien toimintatapojen löytämiseen logistisissa ongelmissa.

Vertaile koulutuksia